مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 23:072022-06-13سياسي

فارس من| زائران کم برخوردار رایگان به مشهد اعزام می شوند


موضوع تسهیل زیارت برای افراد کم برخوردار از جمله موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب در حکم تولیت کنونی و تولیت پیشین آستان قدس رضوی به آن تأکید کردند و در این راستا آستان قدس رضوی با برنامه ریزی گسترده ای شرایط را برای زیارت رایگان افراد زائر اولی فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس موضوع تسهیل زیارت برای افراد کم برخوردار از جمله موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب در حکم تولیت کنونی و تولیت پیشین آستان قدس رضوی به آن تأکید کردند و در این راستا آستان قدس رضوی با برنامه ریزی گسترده ای شرایط را برای زیارت رایگان افراد زائر اولی فراهم کرد.

یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه ای در سامانه فارس من خواهان تسهیل زیارت برای دانش آموزان کم برخوردار هستند که در این گزارش به شرح موضوع زیارت رایگان برای افراد کم برخوردار می پردازیم.

همچنین برای مشاهده این درخواست می توانید از اینجا اقدام کنید.

افتتاح فاز اول زائر شهر رضوی در سال 1396 با ظرفیت 4 هزار نفر کلنگ احداث زائر سرا و زائر شهر رضوی 3 تیرماه 1395 با هدف خدمت رسانی به زائران کم برخوردار زده شد و فاز اول زائرشهر رضوی در ابتدای شهرک طرق محدوده شهرداری منطقه هفت شهرستان مشهد مشتمل بر فضاهای اقامتی، خدماتی، رفاهی، فرهنگی و اجتماعی با زیر بنای بیش از 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| زائران کم برخوردار رایگان به مشهد اعزام می شوند

فارس من| زائران کم برخوردار رایگان به مشهد اعزام می شوند